10 Mart, 2010

Gel Artık Kollarıma Gül Döktüm Yollarına

Bu nostaljik Tarkan şarkısı benden kime mi gidiyor? İşte bu Nokia 5800' a :)



Her ne kadar şimdiye kadar telefonumu sadece mesaj göndermek ve konuşmak için kullandığımdan basit telefonları tercih ettiysem de son zamanlarda sık sık "Offf şu telefondan internete girebilsem işim çok kolaylaşacaktı" demeye başlamıştım... Buna bir de babamın "özledim ama, sen neden 3g kullanmıyorsun hala" demeleri eklenince telefon modellerine bakmaya başladım...

Tamam, alacağım telefonda başta wi-fi olmak üzere birkaç özelliğin mutlaka bulunmasını istiyorum, dokunmatik olması konusunda tereddütüm olsa da dokunmatik ekranlar ilgimi çekiyor. Amaaaa bu bir i-phone alıp bir maaşımdan fazlasını telefona yatırmak istediğim anlamına gelmiyor:)) 

Sonunda istediğim özelliklerde, fiyat aralığında olan, elime aldığımda sevdiğim nokia 5800'da karar kıldım. Sıra geldi renklere... Siyah rengi ortalıkta görünmüyor, herkes en çok onu beğenmiş galiba:) Ama benim kırmızıya da itirazım yok zaten! Diğer seçenek de maviydi ama kırmızıyı hayatımdan yıllarca zuak tuttuktan sonra bu renge bir ayrıcalık tanıdım :)

Son olarak, nereden alacağıma karar vermek kaldı... Hepsiburada'dan almaya cesaret edemedim... En az riskli alış Teknosa'dan olacaktı (ki Teknosa hakkındaki düşüncelerim de pek güvenli değil ama...) Ama ellerinde 5800 kalmamış tabii ki! Her zamanki şansım... Hatta 5800 istiyorum dediğim anda arkadman bir kadın çıkıp "Ben de! Ben de!" dedi, birlikte sipariş verdik:)) Eğer Teknosa bize bir kazık atmazsa en geç cumartesi telefonlarımıza kavuşmuş olacağız.

O yüzden, hepbirlikte : "Gel artık kollarımaaaa gül döktüm yollarınaaaaa gel gündüzleee gece olalım dırı nırı gel gökyüzünde yıldız olalım..."

5 kişi üşenmeyip içini döktü:

my makeup story dedi ki...

güle güle kullan canım :)

Aslı dedi ki...

İnşallah sağ salim elime ulaşır da kullanırım canım, teşekkür ederim:) Biraz endişeliyim aslında bir terslik olursa diye ama... Bakalım:)

seciloc dedi ki...

Ben LG KP500 aldım geçen sene, başta dokunmatik ekran zor gelse de şimdi çok rahat kullanıyorum, üstelik 500 gibi bir fiyata aldım, şu anda daha da ucuz sanırım :))
Hepsi Burada'dan elektronik ürün almadım hiç ama çok alışveriş yapıyorum oradan ve de çok memnunum genel olarak hizmetinden :))
paylaşmak istedim fikirlerimi :)) güle güle kullan telefonunu :))

Aslı dedi ki...

Umarım ben de rahat kullanabilirim, kalemi pek sağlam durmuyor muhtemelern ben de herkes gibi ağırlıklı olarak parmağımla kullanacağım... Ben de şimgi bunu 529'a aldım ama 800 gibi bir fiyattan düşmüş aten, daha da düşmez herhalde... HEpsiburadadan arkadaşlar ve babam da fotoğraf makinesi aldı hep, hiç kimsede de bir sorun çıkmadı ama ben kendi şansımı biliyorum kesin bana birşeyler denk gelir:)) Gerçi teknosanın da ne ürün olarak ne de teknik servis olarak sütten çıkmış ak kaşık omadığını biliyoruz ama... NEyse aldım artık:)) Teşekkür ederim;)

tekno dedi ki...

Bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.
Her zaman bekleriz.
Teknosa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?