21 Mart, 2010

Gülümse, Çekiyorum!

Şimdi pırıl pırıl 32 diş gülümseyen ünlüler eskiden o kadar da güzel gülemiyormuş meğer! Doktorlar sağolsun;)







7 kişi üşenmeyip içini döktü:

Selfet dedi ki...

Karşımdaki insan arkadaşım olsun sevgilim olsun farketmez dişleri,diş temizliği benim için çok önemlidir..İnsanı gösteren yüzü,yüzü gösteren de dişleridir,resimler en güzel kanıtı..Özellikle Tom :)

bir güzel çift dedi ki...

bir aralar birde ünlülerin makyajlı-makyajsız hallerinin fotoğrafları vardı :) neydik ne olduk diyorlar mı acaba ?

Aslı dedi ki...

Selfet, katılıyorum! Hadi şekildeki bozukluk yine bir derece ama sapsarı dişlerle dolaşanlara hayret ediyorum! Tom zaten yakışıklıdan çok komikmiş o zaman:))

Aslı dedi ki...

Bir güzel çift, bazılarının yerinde olsam eski fotoğraflarımı imha bile edebilirdim!

Üfürükten Prenses dedi ki...

Bayıldım,bayıldım..
Mutlu oldum niyeyse :))
Mükemmel(miş) gibi durmaları canımı sıkıyor galiba..

Aslı dedi ki...

Eh zaten "O kadar para bende olsa ben de güzelleşirdim!" diyerek ve bu fotoğraflara bakarak avunuyoruz zaten:))

"PRETTYCOOL" dedi ki...

hahah çok güldüm:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?