07 Mart, 2010

Pastel'den Kadınlar Günü Avantajı


8 Mart Dünya Kadınlar Günümüzü Pastel firması da hepsiburada ve kozmetikcim'den yapılan Pastel ürünlerine %25 indirim yaparak kutluyor. Söz konusu indirim Oje ve Show by Pastel Göz Kalemleri dışındaki tüm ürünlerde geçerli.  Sizi bilmem ama ben bir göz atacağım:)

10 kişi üşenmeyip içini döktü:

mughetto dedi ki...

Bazı mağazalar Gratis gibi %50 yapmış..
O yüzden Pastel'in bu indirimi çok cazip değil.
Migros,Carrefour a falan da bakmak lazım.

Aslı dedi ki...

SÜtelik bu web sitelerinden alsam bir de üzerine kargo üzreti vereceğim... Maalesef Gratis ya da Carrefour'a ulaşma şansım yok, buradaki Migosun da kozmetik reyonu yok:(

mughetto dedi ki...

Ya canım keşke önceden haberim olsaydı ben sana alır gönderirdim.. :(
Özellikle istediğin bir ürün var mı?
Yarın yolum düşerse kesin bakarım.

Aslı dedi ki...

Aslında şu magic touch ve pom pom allık aklımda ne zamandır ama renker bana uyacak mı acaba diye kafama takılıyor, şimdiye kadar pastelin ürünleri hiç karşıma çıkmadı renklerini görmedim. Ben çok beyaz olunca renklerle kolaylıkla sorun yaşayabiliyorum çünkü... Sağol canım ya, tutayım kendimi, zaten ihtiyaç değil bunlar:) Şimdi yazında daha iyi dank etti kafama:)) Teşekkür ederim ama düşünmen yeter;) Bir de şu likit ruju deneyince fotoğraflarsın değil mi merak ediyorum;)

Anonymous dedi ki...

Merhaba , şu an mesaide olan bir www.kozmetikcim.com çalışanı olarak sipariş gönderi ücretinin kadınlar günü kutlaması sebebiyle 50 lira ve üstüne kargo ücretsiz olarak uygulanacağını da belirtmek istedim .Ürün renkleri konusunda da dilerseniz sitemizde ürünlerin altında yer alan videoları seyredebilirsiniz bir nebze olsun fikir verebiliyor görüntüler...

İyi akşamlar

Toz Pembe Dünyamdan dedi ki...

Bu indirimler yok mu mahvediyorlar beni,kadınız almadan duramıyoruz malum:)))
Bilgilendirdiğin için teşekkürler...

Yeşim dedi ki...

Aslıcığım, günümüz kutlu olsun :)

Aslı dedi ki...

İLginiz ve bilgilendirme için çok teşekkür ediyorum, aslında bugün Migros'taki indirimde bu kadar abartılı alışveriş yapmasaydım kozmetikcim'den sipariş vermeyi düşünmüştüm... Ama en azından web sitenizden haberdar olmuş oldum:)

Aslı dedi ki...

Yeşim, senin de günün kutlu olsun canım. Ama ben biraz fazla abartılı kutladım galiba:))

Aslı dedi ki...

Toz Pembe DÜnyamdan, gerçekten ya bu indirimler bitecek ya da bizim paramız bitecek başka türlü bizi durdurmak zor:)) DÜşünüyorum da en garantili sektörlerden biri kadınlar üzerine kurulanlar olur herhalde:))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?