16 Mart, 2010

Benzeri Bul

Benzer ünlüler listesinde benzerlerden çok  "Ne alakası var" dedirtenler çarptı gözüme. Bakalım siz benzetebilecek misiniz?


 Tamam Dolunay Soysert'i de severim ama Aylson Hannigan (Benim için kısaca Lilly:)) çok başka, bence kızıl saçları dışında hiç alakaları yok.

Sinem Kobal ile Sienna Miller'ı benzetenlere ise söyleyecek bir şey bulamıyorum, illa ki birşey diyeceksem de pes diyorum.

Tamam Nurgül Yeşilçay ile Valeria Golino'nun gözleri benziyor ama hepsi bu!?
 Bennu Yıldırımlar ve Leah Remini? Eh, birazcık...

Amaaa benim de benzerliği önceden beri gözüme çarpanları da atlamayayım

 Sanem Çelik'i seyrederken aklıma hep Giovanna Mezzogiorno geliyor, mimikleri bile benziyor bence...



 Bu da beni nedense çok güldüren bir benzerlik:))

3 kişi üşenmeyip içini döktü:

zeynep dedi ki...

son ikiye ben de güldüm:) neden bilmiyorum:)

Kısaca Gizem; dedi ki...

Sinem le Sienna vay be :) ben de baktım ve yok artık dedim

Selfet dedi ki...

Ahahaaa son 2 gerçekten süperr :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?