13 Mart, 2010

Nokia 5800

Dün tanımadığım bir numaranın aradığını görünce " Acaba? Acaba? Acaba?" diyerek açtım telefonu veeee Teknosa'dan aradıklarını, telefonumu istediğim zaman gelip alabileceğimi söylediler. Ama maalesef telefonu aldım, hadi kurcalayalım diyemiyor insan..Önce uzuuuun uzun şarj olmasını beklemek zorunda kalıyorsun:)

Daha birkaç saattir kullanıyorum, hatta kullanmaktan çok kurcalamak yaptığım şeye daha uygun bir tanım:) Ama ilk izlenimlerim şöyle

* Dokunmatik ekran kullanmak iyi güzel de ben parmak ile kullanırken sıkıntı yaşadım, kalem ile kullanmak daha kolay ve doğru sonuçlar getirecek gibi görünüyor...

*Daha önce okuduğum "i-phone'a benzetmeye çalışmışlar!" eleştirisi aklımda takılı olarak kurcalıyorum, aslında bence hedef oysa baya da yaklaşmışlar:))

*Keşke paketten telefonun kılıfı da hala çıkıyor olsaydı... Ekran gerçekten hassas ve kendi kılıfına da internetten baktım da hoşmuş gerçekten. Ama fiyat 800 civarından 500lere düşerken kutu içeriğinden kılıf eksiltilmiş... Kendimiz yapacağız artık bir kılıf;)

* Şimdiden 0 kontörüm var! Nasıl oldu ne oldu bilmiyorum ama iyi ki faturalıdan kontörlüye geçmişim dedim. Aslında bu geçişin tek nedeni hiç limitlerine yaklaşamamama rağmen her ay sabit olarak bir sürü para ödüyor olmamdı.

* Güya bilgisayar öğretmeniyim ama yine de daha önce nokia kullanmamakta diretmiş olmanın da etkisiyle herşeye yabancı kalmış hissediyorum... Ayarları falan yapmaya çalışıyorum ama bir türlü kullanma kılavuzunu okumak için konsantre olamadığımdan zor ilerliyorum...

* Ama herşeye rağmen telefonumu çok sevdim, eğer yeni telefon almak gibi bir niyetiniz varsa bence mutlaka bu Nokia 5800'a da bir göz atın, elinize alın kullanmayı deneyin.

Ben gidip bir güncelleme yapıp da geleyim:P

7 kişi üşenmeyip içini döktü:

Kısaca Gizem; dedi ki...

canımm hayırlı olsun güle güle kullan ve arkadaşım yeni aldı biz de ortak fikirdeyiz parmakla zor o kırmızı zımbırtısı daha işe yarıyor:) iyi keşifler!

priscilla dedi ki...

Yarın ya da bugün alacağım bu telefondan. Samsung Star Wifi mı bu mu çok çelişki yaşadım, starın görünümü daha kibar. ama bunda 3g de var(hala çelişkim devam ediyor gördüğün gibi:)
Bilgilendirici bir yazı olmuş, artık alıp göreceğim:)

Aslı dedi ki...

Gizem, çok teşekkür ederim:) Ben de benim parmaklarım kalın mı geliyor ki diyordum ama sonuçta parmak uçlarım kalın değil ve erkekler bile rahatça elle kullanıyorlar bu telefonu? EN güzeli yine kalemle kullanmak gerçekten:) HEm de ekran kirnlenmemiş oluyor(düşündüğüm şeye bak!)

Aslı dedi ki...

Priscilla, ben de samsung almayı düşünüyordum aslında ama babam elektronik eşyalarla kafayı bozmuş birisi sürekli ne çıkmış nasılmış takip ediyor. O tutturdu bu açık farkla daha iyi üstelik de dokunmatik konusunda samsungdansa nokia daha iyi diye:) Ben de nokiaya oldum olası sinir olurdum, inatla yıllarca samsung ve sony ericsson kullandım ama bu defalık nokia aldık artık:)) Yalnız siyahı bulunmuyor pek piyasada, kırmızı ya da mavi tercih edin diyorlar... Ben kırmızı aldım, hoşuma gitti:)

priscilla dedi ki...

Ben de çok araştırdım, 8 gb hafıza özelliğini de çok tuttum, ipodunu 3 kez kaybetmiş çok sorumlu(!) bir insan olarak xpress music özelliği de beni cezbetti, hem harici bellek hem de mp3 olarak kullanmayı düşünüyorum. siyah ya da kırmızı alıcam ben de, babanın dedikleriyle içim daha da rahatladı. söylemeyi unutmuşum, güle güle kullan :))

tekno dedi ki...

Yeni telefonunuz hayırlı olsun, iyi günlerde kullanmanızı dileriz :-)
TEKNOSA

Aslı dedi ki...

Teşekkür ederim:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?