24 Mart, 2010

Sallana Sallana:(

Dün levotironum bitmişti, almayı da unuttuğum için akşama doğru kafamı kaldıramaz hale geldim... Akşam eşim de nöbetçi olduğu için evde yalnız başıma devrilip televizyon seyrettim. Bir ara yattığım yerden öyle başım döndü ki korktum... Eşimi aradım deprem mi diye, öndeki seferlerde olduğu gibi yine "Yok deprem olmadı başın dönmüştür" dedi... Meğer gerçekten deprem olmuş...


Şimdi de tam duşa girmeye hazırlanıyordum ki yine başım döndü ve avizeler sallanmaya başladı... Meğer Elazığ'da deprem olmuş! Eminim herkes çok korkmuştur, geçmiş olsun...

İl olarak Elazığ'a komşu bile değiliz nasıl böyle uzun uzun sallandık anlamadım:( Ama bu korkuyla nasıl duşa girer insan bilmiyorum ki... Bu aralar o kadar sık sallanıyoruz ki, gittikçe ciddi ciddi korkmaya başlıyorum:(

4 kişi üşenmeyip içini döktü:

serrose dedi ki...

Gecmis olsun bu kadarla kalsin insallah dikkat edin kendinize

Aslı dedi ki...

İnşallah büyük birşey olmaz ama her halükarda yusuf yusuf yaşamaya devam...

Yeşim dedi ki...

Aslıcığım çok geçmiş olsun Allah esirgesin. Rabbim memleketimize acılar yaşatmasın inşallah.

Aslı dedi ki...

İnşallah hiçbir yerde birşey olmaz... Zaten abuk sabuk bir sürü nedenle insanlar yok yere ölüyor en azından doğal afetler bir süre durulsa fena olmaz...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?