30 Mart, 2010

İtiraf Ediyorum, Bağımlıyım...

Madem ki farkında olup sorunun varlığını kabul etmek sorunu çözmek için ilk basamaktır...

"Ben Aslı ve ben bir çikolata bağımlısıyım!"

9 kişi üşenmeyip içini döktü:

pudrakokusu dedi ki...

sadece bu resimlere bakarak bile bu sorunu çözmez büyütürsün :) anacım ne kadar baştan çıkarıcı görünüyorlar. ben ki hastası değilken bile şimdi bi çikolataya saldırabilirim ;)

Did Dans La Mode dedi ki...

Boşver her bağımlılık seninki gibi olsun :) benim öyle çok çikolata düşkünlüğüm yok ama After Eight ve Raffaello görürsem dayanamam o ayrı :)

Aslı dedi ki...

Özlem, bir çikolata canavarı daha yaratmak istemem:))

Didem, aslında masum bir bağımlılık gibi görünüyor ama kilo aldırıyor... En azından deli gibi spor yapıyorum ve ne kilo veriyor ne alıyorum ama 2 dakikalık zevk için saatlerce çalışmaya değmez diye düşünüyorum... After eight ben de severim ama hindistan cevizi sevmediğim için (neyse ki) rafaelloyu sevmiyorum, onu bari elemiş oldum=))

!♥ tuana ♥ ! dedi ki...

Bağımlılığın bu kadar tatlı olanına ancak saygı duyulur. :)

Aslı dedi ki...

Şimdi tatlı ama bir gün obez olursam pek tatlı görünmeyeceğim=))

nar dedi ki...

Aynennn! Sürekli çikolata yiyorum ve ayrıca Nutella canavarıyım:p

Merve dedi ki...

Al benden de o kadar..

Öyle çok seviyorum ki!

Yeşim dedi ki...

Bu konuda kimse seni suçlayamaz. Öyle baştan çıkaran bir kokusu var ki bağımlı olmamak mümkün değil ;) ve itiraf ediyorum ben de bir çikolata bağımlısıyım :)

Aslı dedi ki...

Yeşim, sonumuz ne olacak merak ediyorum :S

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?