06 Mart, 2010

Hoşgeldin Virüscüğüüüüm!


Kötü geçen bir haftadan sonra bünyem dayanamadı, kapısını virüslere açtı... Oysa ki haftasonunu iple çekmiştim, hafta içi yaşanan olumsuzlukarın acısını cumartesi-pazar ile geçiştirmeyi ummuştum... Boğazım pamuk tarlası gibi olmuş, burnumun ise muslukları açıldı bile! Bu haftasonu tv karşısında antibiyotik ve TheraFlu atıştırarak geçecek:))

7 kişi üşenmeyip içini döktü:

Aslı dedi ki...

Bizim ev de revir modunda. Kendimi nasıl koruyacağımı şaşırdım :) Geçmiş olsun, acil şifalar...

Aslı dedi ki...

Teşekkür ederim size de ailecek geçmiş olsun... Birinin sağlam kalıp hastalara bakması lazım değil mi:)

Yeşim dedi ki...

Canım geçmiş olsun.

Aslı dedi ki...

Teşekkür ederim:( Kafamın içi su dolu bir balonmuş gibi hissediyorum...

reyhane dedi ki...

Geçmiş olsun,acil şifa dilerim..

cecilia dedi ki...

aynı dertten müzdariptik desene aslıcım geçmekte bilmiyor bu illet, burun kanallarım çekmiyor valla :)geçmiş olsun cnm..

Aslı dedi ki...

Reyhane teşekkür ederim:)

Ceci, sorma canım ya, ben burundan geçtim de şu boğazımdaki iltihaplar okulda çok zorluyor...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?