10 Mart, 2010

Kocacığıma Telefon Kılıfı

Her fırsatta kendini doğaya, dağa, tırmanışa atan kocacığıma böyle bir telefon kılıfı yaptım:


Bu iki fotoğrafı arka arkaya çektim, ama flaşlı-flaşsız çekim ve photoshop ile oynarken yaptığım yanlışlıklar nedeniyle bence ikisinde kılıf farklı görünüyor. Eh, blog benim blogum, çok benzer de olsa iki fotoğrafı birden koyayım dedim, bir ayrıcalık yaptım kendime:))

9 kişi üşenmeyip içini döktü:

Marshmallow dedi ki...

Aslı ya fotoğraf makinandan memnun musun? Yeni bi tane alıcam araştırmalardayım...

Aslı dedi ki...

Ben seviyorum makinemi, tembelliği bırakıp kullanma klavuzunu adam gibi okusam ve elimdeki şu photoshop eğitim cdleri-kitaplarını değerlendirsem herşey daha güzel olacak ama..

BEndeki bilgisayar dergilerinde birkaç tane fiyat-performans karşılaştırması tarzında yazı vardı, hangi derginin hangi sayısı bakayım da sen de bir göz at;) Bütçenle özellikleri eşleştirir ona göre karar verirsin.

Aslı dedi ki...

Ne demek;)

Marshmallow dedi ki...

Tişşkür ettim ;)

Yeşim dedi ki...

Canım çok güzel olmuş ellerine sağlık :) Eşin iyi günlerde kullansın.

Kısaca Gizem; dedi ki...

vallahi sen pasaja da yap bundan :)

Aslı dedi ki...

NEden olmasın:P Aklımda zaten ama çok tembelleştim çoook!

leyya-craftmania dedi ki...

konsepte uygun olmuş çok da hoş olmuş.ne şanslı eşler var:)eline sağlık arkadaşım.

Aslı dedi ki...

Çok teşekkür ederim beğenmene çok sevindim:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?