30 Mart, 2010

Likit Ruj

Pastel'den gelen e-bültende likit ruj ve fiyatı dikkatimi çekti.



Bence fiyatı da uygun görünüyor, denemek lazım=) 

Sevgili Pastel, bizim şehirde bir kozmetikçiye de ürün gönderseniz de biz de ürünlerinizi denesek-alsak çok güzel olacak!

4 kişi üşenmeyip içini döktü:

buket dedi ki...

gerçekten 9.90 yazıyor ama nerede 9.90 ben soruyorum iki katı fiyat söylüyor satıcılar

YETENEK-SİZİN dedi ki...

Dün banada maili geldi ama ben online alabileceğim bir site istiyorum. Çıkıp kozmetikçi gezecek zmnım yok, oturduğumuz yerden verseler...

Aslı dedi ki...

Bir ara MArkafoniye gelmişti, üstelik fiyatlar da iyiydi ama geçti tabii... www.kozmetikcim.com da bu fiyatta bulabilirsin üstelik lip gloss+ruj+maskara seti 20.99a gördüm. Ama pastel kendi sitesinden satış yapsa güzel olurdu değil mi...

buket dedi ki...

kesinlikle flormar gibi pastelin de kendi sitesinden satış yapmasını çok isterim ben

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?