15 Mart, 2010

Pazardan Aldım Bir Tane, Eve Geldim Bin Tane!


Üst kısmı eskiden kolay mantı yapmak için kullanılan tuhaf kalıplara benzeyen altı ise bildiğiniz plastik kase olan bu şey ne dersiniz? Eğer etiketinde ne olduğu yazmıyor olsaydı ben de anlayamazdım. Bu bir "Nar Soyacağı".


Narı tek tek ayıklayıp kasede toplamak yarım saatimi, yemek ise 3-5 dakikamı alıyordu. Sinir bozucu! O yüzden bu nar soyucuyu gördüğümde çok basit görünse de kaptım. Tek yapmanız gereken narı aşağıdaki (komik phototshoplu) fotoğrafta gördüğünüz gibi yerleştirip kaşık ile vurmak. 5-6 vuruşta bütün nasrlar kaseye dökülmüş, kabuk boşalmış ve her yer tertemiz kalmış oluyor! Hem lezzetli hem de nar suyundan çok daha yararlı.

Ben Migrostan almıştım bunu ama Moonstar plastik ürünlerini satan her yerde bulabilirsiniz. Ve fiyatı da 3tl. Tavsiye ederim;)

8 kişi üşenmeyip içini döktü:

Gizem. dedi ki...

vay be!yüzyılın buluşu bence her taraı batırıyodum ben nar yüzünden:D

sağol Aslı'cım..

deniz dedi ki...

bende görmüştüm migrosta bunu.ama içe yaramaz gibi gelmişti.narı öyle koyup birkaç kere vurmayla olabiliyor diyosun.ımmm belki alırım.

Aslı dedi ki...

Deniz, önce bana da öyle görünmüşütü en azından alt tarafını kase niyetine kullanırım diye almıştım ama işe yaradı:)

Aslı dedi ki...

Gizem, aynen kıyafetimi, tezgahı hatta yerleri leke yapıyordum. Ama narı da hem seviyoruz, hem yararlı diye kirletmesine rağmen alıyorduk böylece çözülmüş oldu. Sadece içinde 3-4 parça beyaz parça kalıyor onlar da büyük olduğu için hemen alıp atabiliyorsun. Afiyet olsun:)

Yeşim dedi ki...

Aslıcığım, bu harika bir haber sağol :) sırf ayıklaması zor diye nar yemiyordum ;)

Aslı dedi ki...

Rica ederim, yiyelim gençleşelim:))

bir güzel çift dedi ki...

sırf zahmetli olduğu için çoğu zaman üşenirim nar yemeye :) o nar tanelerini saklandıkları yerden çıkaracağım diye ağzım yüzüm nar suyu ile boyanır,sonrada yapış yapış olur...Ama bu icad süpermiş ha,görürsem alayım bende...

Aslı dedi ki...

Hihih biz de kolaya alıştık, yemeklerin üzerine birer nar deviriyoruz:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?