22 Mart, 2010

Ertelemeler Devam Eder Gider...

Hayatta beni en çok anlatan yönüm erteleme alışkanlığım galiba... Uyumayı bile erteliyorum, uykum geldiğini hissedince "Biraz sonra uyurum" deyip oturmaya devam ediyorum o derece yani... Yoksa tembel falan değilim yani, herşeyi erteleme sorunum olduğu için tembel gibi görünüyorum=))

Bir güzel çift bana sayfasında benim için bir hediyesi olduğunu söyleyince gidip bakmış ve "Aaa yapayım" demiştim ama tabii "Aaa hemen yapayım" değil "Aaaa dur biraz sonra yapayım bunu" demiştim:))

Bazen "biraz sonra"lar baya bir sonraya hatta günler sonrasına kalıveriyor, özür diliyorum...

Bu ödüllerin güzel yanı bence adlarının ödül olması değil, bloglarımıza hakkımızda o kadar şey yazarken çoğu zaman yazmayı düşünemediğimiz küçük ilginçliklerimizi yazmamızı sağlaması. Ben de her zamanki gibi diğer şartları erteleyip, kuralların sadece hoşuma gidenlerini görerek cevaplıyorum:) Zaten hala bu ödül şeysini yapmayan bir tek ben varım herhalde...

İşte benim tuhaflıklarım:

1. Islak bulaşık süngerine ya da bezlere dokunamam:) O yüzden sürekli bulaşık eldiveni ve kağıt havlu kullanıyorum...

2. İleri derecede maymun iştahlı ve tembelim:)

3. İnanılmaz bir çikolata yiyebilme kapasitem var, şu sıralar da o kapasitenin sınırlarında geziniyorum zaten:)) Gün içinde büyük boy (400grlık) Toblerone yiyip etrafta çikolata kalmış mı diye bakınabilecek kadar...

4. Muhtemelen ergenlikte yaşadığım sıkıntılı ve saatler süren telefon konuşmaları yüzünden hala yakından tanımadığım kişilerle telefonda telefonda konuşmaktan hiç ama hiç hoşlanmıyorum...

5. Günümün en az 7-8 saati bilgisayar başında geçiyor. Okulda sabah 8.den öğlen 15.00'a kadar derste ve öğle arası bilgisayara bakıyorum.

6. Aslında gözlerim 5.5 derece bozuk ama liseye başladığımdan beri lens kullandığım için kimse farkında değil:P

7. Rüyalarımı görseniz gülmekten karnınız ağrır! Gündüz aklımda kalan, kafama takılan, beni etkileyen herşey akşam tam bir çorba şeklinde rüya oluyor:)

Aklıma bunlar geldi:)

2 kişi üşenmeyip içini döktü:

bir güzel çift dedi ki...

:)) çok güzel yaa...aslında bu güzel sayfa çok daha güzel ödüllere hediyelere layık ama elden gelen bu :) sevgilerle...

Aslı dedi ki...

Utandım... Teşekkür ederim:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?