22 Mart, 2010

Pazartesi Sendromumun İlacı

Pazartesiler sevilir mi? Sevilmez. Çünkü pazartesi uykunuz varsa bile sabah erkenden uyanmanız gereken, iki günlük mutluluğunuzu bitiren, sizi tıpış tıpış işe gönderen gündür...


Ama pazrtesinin bir de güzel yanı var ki benim için, o da House... Her ne kadar sezonu geriden takip ediyor olsa da Digitürkcüğüm beni internetten bir diziyi daha indirmekten kurtardığın için teşekkür ediyorum sana!

House, sana gelince, hasta olup hastahanene düşmek istiyorum desem çok mu abartmış olurum? Muhtemelen:)) Ama olsun! Bu arada laf aramızda, eşim seni izlettirmiyor, kıskanıyor resmen haberin olsun!:P

4 kişi üşenmeyip içini döktü:

Aslı dedi ki...

Hastasıyım ben de :))

Aslı dedi ki...

Heheh eşim biraz önce yine "Ne buluyorsun bu dizide bu adamda? Hıh" deyip gitti:))

nohut oda dedi ki...

aman cok ukala hastanesıne dussek ne olur:))
ızle evınden caktırma..

Aslı dedi ki...

Heheh ukala olmasını seviyorum:) Onunki ukalalıktan çok zeka fazlası yüzünden iletişim bozukluğu bence:))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?