20 Mart, 2010

Dün Alışveriş Çantama Attıklarım

Dün akşamki şu yazımda ELF free shipping haberini vermiş ve yeni ürünlerden bazılarını eklemiştim. Ben de kendimi bunları aldım:)



Siyah renkli bir krem eyeliner aldım. Fiyatı £3.50 bakalım neye benziyor.



Eh krem eyeliner alıp da onu parmağımla sürecek halim olmadığından bir de eyeliner fırçası aldım. Onun da fiyatı £1.50
 Kirpik kıvırıcının fiyatı £1.50 Hangi sitede ve ne zaman olduğunu hatırlayamıyorum ama bir yerlerde güzel olduğunu okumuştum, buradaki çarşıda satılan kıytırık olanları alacağıma bari bundan alayım dedim:)


Daha önce Çilli'de gördüğüm bu kütikül kaleminden önceki siparişimde almıştım, çok hoşluma gidince bir tane daha yedek alayım dedim. Keçe kaleme benzeyen bu kütikül kalemiyle tırnaklarınızın dibindeki deri parçalarını ittiğinizde o deriler tamamen yok olmasa da tırnaklarınız manikürlü gibi görünüyor. Üstelik orda-burda tertemiz kullanıp kapağını kapatıyorsunuz ve işiniz bitmiş oluyor:) Benim gibi her manikürde ya eli kana bulanan ya da mankür sonrasında elleri yara olan biriyseniz geçici de olsa bir çözüm:) Fiyatı £1.50

Bu mineral far bazından da daha önce almıştım, hem kalıcı olmayan farlarımla hem de mineral farlarımla kullanıyorum. Memnun olduğum ve bendeki azaldığı için bir tane daha aldım. Fiyatı £3.00 

Bu aldılarım toplamda £11.00 tuttu ve gönderim ücreti de ödememiş oldum. Üstelik sanal kart kullandığım içim kredi kartı bilgileri konusunda da herhangi bir sorun çıkma ihtimali de yok:) Sanal kart konusunda şu yazıyı okuyabilir ya da bankanızdan bilgi alabilirsiniz:)

6 kişi üşenmeyip içini döktü:

mughetto dedi ki...

Tam elf yeminimi bozmak üzereydim ki. Kredi kartı borcum aklıma geldi ve vazgeçtim =)

Aslı dedi ki...

Aman dikkat et valla kredi kartına, ben zaten kendime kart çıkartmıyorum eşimin kartının üzerinden sanal kart kullanıyorum... Tek bir kartımız olunca kontrolü daha kolay oluyor, eşime de tembihledim her defasından sor bana "ihtiyacın var mı diye sormamı istemiştin, ihtiyacın var mı?" diye:) En azından bazı alışverişlerde beni frenlemeye yarıyor:)

mughetto dedi ki...

Bende sepete bir bakış attım,hangisine ihtiyacım var dedim. Jel eyelinerım var,rujum 10larca var,fırçam var..Yazık 25 liraya dedim ve kendimi tebrik ettim =)

Aslı dedi ki...

Mantık için tebrik ediyorum valla:) Darısı tüm alışverişkoliklerin başına:)) Ben 2-3 yıldır eyeliner kullanıyorum ama jel eyelinerda bir sorun yaşar mıyım, fırça kontrolünde sorun çıkar mı mı bilmediğim için önce ucuzdan başlayayım sonra sıra Inglot'ya gelir dedim:)

mughetto dedi ki...

En mantıklısı Aslı'cım :) Bak bakalım kullanabilirsen Inglot tavsiye ederim ;) Ben hiç kullanmamıştım ama evde 1-2 alıştırmadan sonra süper çekiyorum artk.Hele indirim dönemine denk gelirsen,saldır :)

Aslı dedi ki...

Tamamdır aklımda;) Bir sorun yaşamazsam ilk indirimde kaparım bir tane:))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?