26 Mart, 2010

Hazırlık

Okulda son zil çalınca üzerimden bir ağırlık kalktı sanki, bugünü uyurgezerliğim hafifledi. Hemen markete uğradım, hiç dolşamadan alacağım 3 şeyin bulunduğu raflara sırayla yöneldim:


1. Vogue nisan sayısı, bu akşam yatarken göz atıp haftasonu karıştırmak için. Bu arada Ferhan İstanbullu'nun Milliyetteki ilk yazısını okumak için tık tık!


2. Efes Bira, ama light... Light bira mı ıyyyk demeyin, bu rejim yapmaya çalışan garibanı çıldırtmayın!


3. Çekirdek:) Cipsten daha az kalori pompalayacağına ve bitkisel ya(!) daha sağlıklı olur diye düşündüm:))

2. ve 3. saat 21.00'da Lost'un bir fiyasko bölümünü daha izlerken tüketilmek üzere alındı. İşte benim rejim çabalarım da bu kıytırık mantıklara dayanıyor maalesef:)) Olsun, hiç yoktan iyidir değil mi:P

Resimlerin kaynaklarını görmek isterseniz üzerlerine tıklayın:)

4 kişi üşenmeyip içini döktü:

deniz dedi ki...

hazırlık diyince tatile gidiceksin sandım.

Aslı dedi ki...

Ah keşke canım yaa, o kadar isterdim ki kısa da olsa bir tatil...

POLLYANNA dedi ki...

Ayni biz light bira haricinde:)

Aslı dedi ki...

Amaaan light da birşeye benzemiyor ama naapalım artık:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?