05 Mart, 2010

Aynı Yöne İlerliyoruz...

 

Sevdiğim oyuncu Münir Özkul'u böyle görünce fena oldum... Herkes bir gün yaşlanacak, ölecek, bunları ailelerimizde bile yaşıyoruz tamam ama... Yine de üzücü...

5 kişi üşenmeyip içini döktü:

Kısaca Gizem; dedi ki...

çok hem de:(

beetlejuice dedi ki...

Çok acı ama ölüm haberini aldığımda rahatlayacağım isimlerden biri. Yıllardır çok acı çekiyor, Allah kimseyi bu hallere düşürmesin, herkese sağlıkla yaşlanmayı nasip etsin.

Aslı dedi ki...

Bir dönem iletişim kurmayı reddediyordu ya Münir Özkul, beni bu halimle görmelerini istemem diye... Öyle ama yine de her ölüm erkendir derler ya, kıyamam da... Yeri ayrı olan oyunculardan...

n@zo dedi ki...

Aslı aynı şeyleri hissettim ben de.. şimdi izledim, birkaç dk. sonra yazını okudum. Nasıl üzüldüm, en yakınım gibi sızladı içim.. dediğin gibi herşey biz insanlar için ama çok üzücü..

nar dedi ki...

Nasıl severim Münir Özkul'u... Çok çok üzüldüm. Resimleri görünce, kaybettiğim dedeme ne kadar da benzediğini farkettim. O da böyle yatıyor ama hala herkese gülümseyerek bakmaya çalışıyordu... Çok acı ama bu yaa:(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?