25 Mart, 2010

Yokuş Aşağı?!...

Son zamanlarda yaptıklarıma bir göz attım da... Tembelliğime ve oburluğuma yeni bir boyut kazandırmışım!


Başladığım telefon kılıfı, kolye, biçilmiş kumaşlar herşey yarım kaldı, hiçbirine el sürmek gelmiyor içimden. Hiç başlamamış olsam bile bir derece olacaktı ama başlayıp yarım yarım onları önümde görmek de çok sinir bozucu!

O kadar spora gidiyordum bir süredir ama o kadar çok çikolata yiyorum ki bu spor sadece kilo almamı engellemiş oluyor. Peki montlar kazaklar ortadan kalkınca göreceğim görüntüye hazır mıyım? Hayırrr!!! Üstelik spora gidecek enerjiyi de bulamıyorum kendimde...

Özellikle o koccamaaan toblerone ve migrostan aldığım 4lü paketteki nestle bisküvili çikolatalar... O bisküvili çikolatalar çıldırtıyor beni, çok lezzetliler! Offf:(

Evde düzenlemek istediğim çok şey var ama herşey öylece sabit duruyor...

Okumak istediğim çok kitap var ama hala Emma'yı okumak için çaba sarfediyorum... Bitmiyor!!!


Canım bloga yazmak da istemiyor, daha doğrusu yazmak istiyor ama yazamıyorum...Konsantre olamıyorum ki hiçbir şeye!

Kendimi kollarımdan tutup "Kendine gel!" diye sarsmak geliyor :(

3 kişi üşenmeyip içini döktü:

Betul dedi ki...

aynen ya.. yapicam diye ortaya sactigimbir suru seyin daginikligi da isin cabasi..

insanin hic bir sey yapasi daha gelmiyor o kargasada..

ben yavas yavas silkelenmeye calisiyorum bu aralar. Allah kurtarsin hepimizi :)

nar dedi ki...

Al benden de o kadar... Yapılması gerek bir dolu şey var evde, ofiste hatta hayatımda ama ben öylece duruyorum...

Aslı dedi ki...

Betül, darısı başıma:) Sanki içimdeki bütün istek,konsantrasyon ve enerji hüp diye çekilmiş gibi!

Nar, belki yazıp içimi dökünce utanır da birşeylere el atarım demiştim ama bu cevabı da tv karşısında yayılmış jelibon kemirerek yazıyorum maalesef...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?