11 Mart, 2010

Yok Canım, Yine mi Paket Gelmiş Bana?

Evimiz mis gibi (cayır cayır daha uygun bir tanım olabilir aslında) limon kolonyası kokuyor. Anlayacağınız ikinci Eyüp Sabri Tuncer siparişim bugün elime ulaştı:)


Ben yokken paket gelmiş ve apartman görevlimiz sağolsun imzayı atıp paketi almış. Yalnız pakette görünür bir hasar olmamasına rağmen daha elime aldığın anda keskin kolonya kokusu bir terslik olduğunu anlamama yetti. 1 litrelik limon kolonyam sızıntı yapmış... Kapakta bir terslik vardı, yerine tem oturmuyordu. Eh ben de silikon tabancamı ısıtıp kapağın etrafını kapatarak muhtemelen bir ilke imza attım, bu hareketi dünyada benden önce yapan var mıdır sizce?!

Cutti Pie setim de gelmiş oldu. İçerik olarak yazılanlar bir yana bence aynen sümbül gibi okuyor.


Cherry Pie'a göre daha ağır ama yine de sonuç olarak hoş ve çiçeksi bir koku. Yine de ben bir set daha olacak olsam Cutti Pie yerine Cherry Pie'ı tercih ederim:) Cherry Pie hakkındaki yazım da burada.

4 kişi üşenmeyip içini döktü:

Zeynep'in Evi dedi ki...

bu sümbül fotoğrafı nekadar güzelmiş çalıyorum:)

mutfakcini dedi ki...

Güle güle sürün canım :)Ne güzel kampanyaydı o öyle ;)
Doğum günü tebriğin için çok teşekkür ediyorum tatlım,çok sevindim,mutlu oldum,sevgilerimle öpüyorum ;)

Aslı dedi ki...

Zeynepcim, fotoğraf zaten benim değil malum üzerine tıklayınca kaynak sayfa çıkıyor zaten:) Ama renkleri öyle güzel çıkmış ki,bana da dedemin sümbülleri bahçesinden alıp biz çay içerken vazoyla getirmesini hatırlattı...

Aslı dedi ki...

Ebruli, değil mi ama bir daha o kadar mantıklı bir kampanya görür müyüz bilmiyorum:)) İkinci siparişimde kolonya sızıntı yapmış ve anti bakteriyel jel koymamışlardı ama hayatta tek kelime şikayet etmem, yüzsüzlük olur valla:))

Doğum günüm nedense hayatımda önemsediğim sayılı günlerden, o yüzden herkes için böyledir diye düşünüyorum. İnsanın en kendine özel, en kendine ait günü gibi geliyor:) Umarım senin için de doğumgünün güzel ve özel geçmiştir, katıkım oldusa ne mutlu bana:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?