09 Mart, 2010

Spor Tutkusu

Yaklaşık 1,5 aydır haftanın en az 2 günü koşuyorum. Kilo vermiş değilim ama yediğim çikolata miktarı göz önüne alınırsa kilo almamamamın tek nedeni bu koşular.. İnşallah çikolataları hayatımdan uzak tutmaya başlayıp depolanmış çikolatalarımı da çook uzaklara yollayabilirm önümüzdeki günlerde:)

Siz hala spor yapmaya başlayamadıysanız, ayaklarınız spor deyince geri geri gidiyorsa belki bunlar sizi motive edebilir:)


Spora zaman ayıramasanız bile günde 10.000 adım sınırını geçmek gerekiyormuş... Benim adımölçerim sağlıklı çalışan bir alet değil o yüzden ben de yenisini almak istiyorum...



Devamı için tık tık

4 kişi üşenmeyip içini döktü:

Yeşim dedi ki...

Tchibo'nun yeni teması :) Bayılıyorum Tchibo'ya :)

Aslı dedi ki...

Ben de seviyorum Tchibo'yu, özellikle de başka bir mağzada arasam bile bulamayacağım değişik şeyler getirmeleri hoşuma gidiyor:) Ama Tchibo'nun en sevdiğim yanı kenardaki kahve çekirdeklerinden birini ağzıma atıp onun tadı ve kokusuyla mağzayı gezmek;)

poh poh perisi dedi ki...

beden dersinden 2 alacak kadar spora uzağım :(

Aslı dedi ki...

Olsun canım sen ata sporumuz olan annelik koşusunda bir sporcusun şimdi:) Tontoşunun peşinde koşturmak koşu bandında koşturmaktan daha zor bence! Ve neyse ki daha keyifli;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kim o?